2 Broke Girls And the Show and Don't Tell
S5, E17: When the girls visit Caroline's father, Martin (recurring guest star Steven Weber), in prison to see him perform in a musical, they tell him their plan to use Caroline's movie money to convert their cupcake window into a dessert bar.