Entourage Aquamansion
S2, E3: When Vince falls for a house outside his price range, he suddenly sees the value of doing a franchise film. Meanwhile, the boys get psyched for a slumber party at the Mansion--but Drama's been 'banned for life' by Hef; Eric pressures Ari to prove himself as a deal-maker; and Turtle puts his faith in big-ticket sleepwear.