Ashes, Ashes
S1, E6: Stick offers up a theory about what the Hand wants, and Danny finds himself sidelined. As the Defenders inquire about the Hand's headquarters, Matt is forced to make a disclosure. Jessica investigates a connection between the missing man and the Hand. Alexandra learns that it's not easy being the leader, and Elektra makes a bold move.