Haven Audrey Parker's Day Off
S2, E6: Audrey finds herself somehow repeating the same tragic day over and over, and only she is aware of what’s happening. She finds that a deadly accident precedes each day resetting – and the more she intervenes, the closer the catastrophe comes to her own life. But time itself seems stuck on repeat, unless Audrey can figure out how to prevent the day from resetting.