Aunt Ginger
S1, E3: Having blown off Steve, Fiona turns her attention to Tony (guest star TYLER JACOB MOORE), the cop who's had a crush on her since childhood. After having sex in his cop car with Fiona, Tony pursues a relationship with her. Steve, however, has not given up the fight. A woman from the Office of Inspector General suspects that someone may be stealing and cashing social security checks belonging to Aunt Ginger, the Gallagher's elderly aunt who owns the house they live in. Now, Frank and his whole clan must find their aunt and bring her home before the government woman comes back the next morning to interview Aunt Ginger. Ian rejects the advances of Mandy Milkovich (guest star JANE LEVY), one of the girls in his class. So, she tells her three thug brothers that Ian took advantage of her and they set out to give Ian a beat down.