Baby Monitor
S1, E21: When Hope’s baby monitor picks up their neighbors’ conversations, Burt and Virginia go out of their way to meet the troubled couple (guest stars Jaime Pressly and Ethan Suplee) and try to help their marriage. Meanwhile, Howdy’s Market has the entire community, including baby Hope and Maw Maw, involved in a commercial competition with a rival store.