The X-Files Babylon
S10, E5: When an art gallery that’s showing potentially offensive artwork is bombed, Mulder and Scully seek some way to communicate with the comatose bomber in order to prevent a future attack. Meanwhile, a pair of younger FBI agents on the case push Mulder and Scully to examine their own beliefs as Scully seeks answers from neuroscience and Mulder from mysticism.