Back and Back and Back to the Future
S1, E3: A sensual female alien, rescued when her cruiser mysteriously disintegrates, seduces D’Argo and Crichton to obtain a weapon of mass destruction. Meanwhile, Crichton is distraught when he experiences mental flashes of the future.