Hannah Montana Bad Moose Rising
S1, E26: When Jackson tires of driving Miley around and attending to his little sister's overall needs in general, Miley challenges that if she were the older sibling, she'd willingly do for her sibling. Jackson then puts her to the test by arranging for Miley to babysit their neighbor, Mr. Dontzig's bratty niece. Meanwhile, Roxy performs her bizarre home remedies to nurse Robby back from a cold.