Gossip Girl Bad News Blair
S1, E4: Blair is thrilled when her mother chooses her to be the new face of her clothing line. However, Blair's happiness soon turns to feelings of betrayal and jealousy when Serena moves into the spotlight, and Blair finds herself back in Serena's shadow. Meanwhile, Serena and Dan are reminded once again that they come from two very different worlds. And Nate and Chuck indulge in a boys' weekend to blow off steam after Ivy Week.