Baelor
S1, E9: With Sansas life in danger, Ned makes a fateful decision. Catelyn brokers an unsavory deal with the slippery Walder Frey. Tyrion acquires a mistress and is forced by his father to fight on the front lines. Robb wins his first major victory and captures a prized prisoner. Jon is rewarded for his valor and discovers a dark secret about Maester Aemon. As Drogo's wound festers, Dany defies Qotho and puts her trust in the enslaved witch Mirri Maz Duur.