Haven Ball and Chain
S1, E5: When extremely old man mysteriously turn up dead in town – and appear to be aging and decomposing at an extraordinary rate – Audrey and Nathan begin to track down whatever must be preying upon the men of Haven. And when someone close to Audrey becomes the next victim, she must figure out how to reverse the process before it’s too late.