Ballad for a Blue Lady
S7, E9: Jessica becomes enmeshed in feuds, infidelity and murder in Nashville when visiting her friend, blues singer Patti Sue Diamond (Florence Henderson), whose country-singer husband, Bobby (Jimmy Dean) is having trouble with his manager.