Bargaining, Pt. 2
S6, E2: As Giles prepares for his return to England, the gang secretly prepares to resurrect Buffy with a magic spell. But a group of demons interrupts Willow before she can finish the spell—causing Buffy to return to life still buried in her closed coffin. Download part 2 now!