Big Giant Swords Beast from Below
S1, A3: Zwaardenmaker Irish Mike creëert een zwaard in de vorm van een walvis. Het testen gaat helemaal verkeerd wanneer hij bij het aansteken van het wapen per ongeluk zelf vlam vat.