Best Fans Forever
S1, E5: The gang heads to "Best Fans Day" at NY's Giraffe Stadium, where Alex gets caught up in the attention of rooting for the winning team; when his behavior ends up hurting Marty's feelings, Alex learns that his friends are the only team that matters.