Chicago Fire Best Friend Magic
S8, E9: An unexpected visit throws Casey for a loop; Severide sets out to exonerate a wrongly convicted arsonist; Kidd pays the price for burning the candle at both ends; Cruz goes on a mission to fix one of Otis's old toys.