Peacemaker Better Goff Dead
S1, E3: The team embark on their first mission: assassinating Senator Goff and his family, who are suspected “butterflies.” During the stakeout, Economos and Murn awkwardly attempt to share their feelings, while Peacemaker and Harcourt reach an understanding. But the arrival of Goff’s bodyguard, the small but lethal Judomaster, soon sees the job go sideways.