The Golden Girls Big Daddy
S1, E24: Blanche's father, Big Daddy, comes to Miami for a visit, with an announcement, he's sold the family plantation and is setting out to become a country singer. Meanwhile, Sophia places a "curse" on a neighbor who refuses to remove his tree that fell over onto the lanai during a storm.