Otherside Picnic Big-Head Village
S1, E3: Sorawo can't resist joining Toriko on the Otherside again, and they set off to find a house Satsuki remembers visiting; as Sorawo gets to know Toriko and the Otherside better, she realizes the perils that come with relationships and adventures.