Billion Dollar Pull
S12, E3: Jamie clears a snowed-in semi at the foot of the Rockies; Al fills a crucial role in a billion dollar infrastructure project; Ty and Andy wrestle a wreck to keep rush hour moving; Dylan uses the military rotator on an icy backroad recovery.