Life in Pieces Birth Meddling Jacket Denial
S4, E4: When Colleen and Matt learn they may not be allowed into the delivery room for the birth of the baby they are planning to adopt, they try to convince Morgan to have the baby at home; Heather is thrilled when Samantha has a falling-out with a friend.