Bitten
S8, E4: Sam and Dean investigate a bizarre murder in a college town. Close on the tail of their suspect, they bust into an apartment to find two dead bodies and a laptop cued up to some disturbing video footage. The footage begins with Brian (guest star LEIGH PARKER), Mike (guest star BRANDON W. JONES) and Kate (guest star BRITNI SHERIDAN) hearing about an unusual animal attack in their town and the rest of the story is revealed through their eyes. Sam and Dean become unknowing participants in a unique student film.