Blind Spot Haven
S5, E23: Plans for building a new barn are complicated when an old trouble brings the Haven Police Station to life. It’s up to Audrey and Nathan to find a way to regain control, but their efforts are hampered when a mysterious killer leaves a wake of bodies right under their noses.