Chained Soldier Blitz, Sahara, Twinkle
S1, E6: Up next in Round 2: It's Shushu Suruga of the 7th Squadron versus Sahara Wakasa of the 6th Squadron! And after the match, Shushu has a surprise for Yuuki.