High School Musical: The Musical: The Series: The Sing-Along Blocking: The Sing-Along
S1, E4: Nini and E.J.'s relationship is tested when Nini realizes E.J. has been lying since they met; Gina comes to E.J. with a scheme to take the part of Gabriella away from Nini; Ricky's parents drop a devastating bombshell; includes onscreen lyrics.