Sleepy Hollow Blood from a Stone
S4, E5: As Dreyfuss gets closer to making progress on his mission, important parts of his past come to light. His former partner returns to settle the score from years before and it becomes evident that Dreyfuss’ involvement in the supernatural is not something new. Don’t miss learning how Malcolm Dreyfuss came to be.