Pretty Little Liars Blood Is the New Black
S3, E2: Aria, Emily, Hanna and Spencer are on edge with the arrival of a new message from “A.” This new player is determined to show the girls that he/she means business. After getting a gruesome reminder that “A” is still calling the shots, Aria, Emily, Hanna and Spencer try to quickly devise a plan on how to deal with this threat and the usual “A” game that has now been taken up a notch. Spencer and Hanna continue to play with fire as they look for answers, while one of Aria’s past indiscretions becomes fodder for “A’s” game. Meanwhile, a still-very-shaky Emily tries to focus on school, but could easily be derailed when she remembers a crucial piece from “that night.”