The Mentalist Bloodstream
S3, E17: After a doctor is found dead at a golf course, the CBI team searches for a killer amongst a hospital’s staff and patients. Meanwhile, when LaRoche is placed in charge of the CBI, his first act of business is to name Cho the new team leader.