Blue Dots
S1, E8: When Hope starts imitating the dogs at her day care, Jimmy decides to enroll her in an expensive, high-end center. But the blemish on Burt’s record needs to be expunged before Hope has any chance of getting accepted. However, when trying to turn Burt’s past around the rest of the family ends up in a bind of their own and must pull together to straighten things out with the law.