Adventure Time: Distant Lands BMO
S1, E1: BMO is on his way to Mars when a cute extraterrestrial nicknamed “Olive” knocks his spaceship off course, causing a crash landing on a mysterious space station. Upon realizing this strange place is in peril, self-appointed Sheriff BMO enlists Y5, a curious rabbit friend, to help save the day. Will teamwork prevail, or will the powers that be foil this adorable duo’s good deeds?