Boem
S1, A3: Terwijl hij midden in een verwoestende oorlog op Kastarion 3 zit, moet de Doctor uitzoeken hoe hij zichzelf, Ruby en de hele planeet kan redden nadat hij op een landmijn is gestapt en stil moet blijven staan.