The Garfield Show Bone diggers
S1, E5: Jon has gone out on an errand and Garfield and Odie are home alone with a dish full of spare ribs and instructions not to touch them under any circumstances. But of course Garfield immediately wolfs them down, telling Odie to get lost so he doesn't have to share. In the meantime, Odie finds a bone out in the garden.