Breaking Free
S1, E3: Heartland has its first Open House and Lou invites their estranged dad Tim and he accepts the invitation. Amy works with world famous horse breeder Lisa Stillman's horse, Promise. Jack kicks Tim off of the property. Marion's horse Pegasus is depressed because of Marion's death.