The Real Housewives of Atlanta Bring on the Bling
S1, E4: DeShawn invites hundreds of people to her lavish gala, while Kim and Sheree bond during a private spa day, which ultimately puts Kim's friendship with NeNe in jeopardy. Lisa's "Wu Girl" jewelry line takes off and she inks a distribution deal with a jewelry mogul.