Glee Britney/Brittany
S2, E2: When Brittany and the gang try to convince Mr. Schuester to let them do a Britney Spears number, he is reluctant to go that edgy. Meanwhile, an insecure Will is curious about Emma’s new beau, Dr. Carl Howell (guest star John Stamos), so he convinces her to bring him in to talk to the kids about dental hygiene. While the dreamy doc inspires the girls to take their dental health more seriously, Will is left feeling worse than before. Musical performances include "I’m A Slave 4 U", "Me Against The Music", "Baby One More Time", "Stronger", "Toxic" and "The Only Exception".