Brothers / Sisters
S1, E3: The Doujima Family closes in on Edgar's younger sister; Yumi travels to Osaka in search of her estranged older sister; the battle over Edgar's seal escalates; when Aiko disappears, Kiryu and Yumi decide to protect her daughter, Haruka.