The Playboy Murders Bunny Meets Bachelor
S1, E1: When a Playboy party hostess and model is found dead and dismembered in a dumpster, it ignites a tabloid media frenzy; as police investigate her romantic partners, her reality TV star husband heads for the Canadian border.