Calling All Cars
S4, E11: After a sitdown with Carmine and Johnny Sack, Tony contemplates the future of the HUD partnership. Meanwhile, Paulie blows off steam with an old pal; Janice starts losing patience with the obsessive Bobby; and Melfi ponders the Freudian undercurrents of Tony's latest dreams.