Can Do Caillou
S5, E2: Caillou learns about perseverance when Daddy brings home a new pair of roller skates for him to try out. / Caillou learns about perseverance when he tries to take a picture of a bunny in Grandma’s garden. / Caillou learns it’s okay to admit you can’t do something, after trying to whistle like Clementine.