Nashville Can't Let Go
S4, E1: Juliette hits a career high, including singing a duet with Steven Tyler, but her personal life plummets; Avery takes care of baby Cadence at his parents' home in Texas; Rayna deals with the aftermath of Deacon's liver transplant.