The Mentalist Carnelian Inc.
S1, E17: Patrick Jane takes on corporate America in a story of greed and betrayal that pits Jane against a group of financiers when the CBI investigates a series of murders at a corporate retreat in the wilds of the Sierra Nevada foothills.