Catwalk Goes Comedy
S1, E3: LOL champion Torsten Sträter has a new mission, and it begins at Paris Fashion Week where he meets his new comedy student; in preparation for the big One Mic Stand performance, the two take a trip to the LOL set, where Torsten feels particularly at home.