S1, E9: Monica's first Thanksgiving dinner for the gang burns when they all run to the rooftop to see the runaway Underdog balloon from the parade. Joey wins his first modeling gig as the poster boy for VD. And Ross competes with Susan to "communicate" with his unborn baby.