American Horror Story Chapter 10
S6, E10: Lee stands trial for murder. Famed Lana Winters steps out of retirement to interview Lee Harris. A team of Spirit Chasers breaks into the house during the blood moon. Written by Ryan Murphy & Brad Falchuk; directed by Bradley Buecker.