Chapter Five: Mama's Boy
S1, E5: The LAPD kicks into high gear in search for killer Raynard Waits. Bosch turns his attention back to trying to unravel the mystery of what happened to Arthur Delacroix, but Waits has Bosch in his sights and begins a bloody game of cat and mouse with him.