Swimming With Sharks Chapter Four
S1, E4: Facing devastating personal losses, a vulnerable Joyce relies on Lou’s support.They escape to Malibu, where Lou takes Joyce’s mind off her personal and professional struggles by rolling with the waves and exploring their sexuality. Back at the office, Lou continues making herself indispensable by devious means.