Heels Cheap Heat
S1, E3: In an attempt to drum up more heat, Jack enlists the help of wrestling veteran, Ricky Rabies, setting Ace up with a full house for his comeback match against Bobby Pin. While Jack tries to make amends with his brother, Ace struggles with the fact that his career as a Face might truly be over.