Christopher
S4, E3: Silvio and Ralph must take care of a planned protest of the Columbus Day parade by a Native American group. At an Italian pride ladies' lunch, Carmela is embarrassed by anti-Mafia remarks. Meanwhile, Ralph deals with new relationship troubles, and Bobby receives some tough news.