Clarifications
S5, E8: Baltimore's renewed police commitment brings fresh recruits to Daniels and McNulty, starting with Carver. Facing a new political challenge, Carcetti is forced to make dangerous political deals. As the Pulitzer season winds down, Haynes approaches Templeton about his sources. Bunk returns a McNulty favor; little Kenard makes a big score; Dukie finds work; Fletcher continues his interview with Bubbles; Freamon presents his latest plan to a prosecutor; Sydnor uncovers the missing piece to a puzzle; McNulty comes clean.